Monday, May 10, 2010

Teruja Aku

Ari ni, first time aku update aku punya blog ... ingat ari tu nak delete dah tapi tak sampai ati la pulak. maklum laaa kekawan aku asyik dok update depa punya blog ja ...... so ari ni ......jeng..jeng....aku dah kembali (ha 3x) macam gempak ja tapi habuk pun tarak. Ni pun nasib laaa minah kering tu tunjuk ajarkan kalau takkkkk .... hempessssss ......dah aku tarak tau nak tulis apa dah. sok la aku sambung balik.

Kiut tak gambo ni .....(kiut kannnn) eh....ehhhh ........ pesal la minah ni dok gelak2 dari tadi, mentang2 la aku ni budak baru belajor digelaknya aku tapi takpa aku kena kuatkan semangat demi blog aku.

2 comments:

  1. Hahaha..........best gak dapat komennn banyak2 kat blog yg JELITERRR sgt nehh...

    ReplyDelete

Hai...komen dgn ati yg ikhlas yeeee