Wednesday, May 19, 2010

HAdiAAh HAri IBu

Walaupun Hari Ibu dah berlalu beberapa ari yang lepas, aku saje nak kongsi ngan u all apa yang aku dapat tahun ni. Tahun2 yang lepas dapat jugak since puteri ngan putera aku kat tadika. Cuma time tu aku tak berkecimpung dengan blok lagi hatte takdo la gambo nya ha ..... (Berdoa hati kecil ku ini moga kasih dan sayang mereka kekal teguh hingga ke akhir hayat aku dan suami. Ya Allah Ya Tuhan ku jadikan mereka anak yang soleh dan solehah .... Aminnn)

Inilah kad hasil tangan puteri aku ..... Bunga Ros tu dibeli kat book shop sekolah dia siap ada wangian gitu. Kata puteri aku .... ini gambar mama pakai baju merah .... mama kan suka warna merah. Kadnya sempoi sangat tapi kata2 yang diucapkan beserta ciuman terpahat teguh kat dalam ati sanubari aku ... (hua....hua...hua....sodeh den)
Inilah kad hasil tangan putera aku. Bunga Ros tu dibeli kat book shop sekolah dia. Blue Apple tu sebenarnya Cikgu jual sempena Hari Guru tapi aku yang dapat (bertuahnya akuuuu)
Inilah bait-bait kata yang ditulis oleh putera ku .... bila kad ini ku buka putera ku menyanyikan lagu tersebut
Kata putera ku ... ini gambar mama ngan abah. Aku bertanya kenapa ada love kat tengah ... jawabnya ..... mama ngan abah kan bercinta ...(sebak dijiwaku walaupun bibir mengukir senyuman)

Melambangkan kasih sayang (bunga tu ibarat aku la, love2 yang comel tu kasih sayang untukku ..... muah 3X .... terharu aku)

4 comments:

  1. Kak Ta,

    Rules of Blog..

    Tolong la jawab komen kengkawan... baru ;a meriah... ini idak... satu hala ja...

    heheheheheh

    ReplyDelete
  2. ina woi ...mmg taak eti pun br tatsat cikgu ajaq

    ReplyDelete

Hai...komen dgn ati yg ikhlas yeeee