Wednesday, June 23, 2010

KEjuTAn TEkeZUz

Segala2nya bermula sepetang 22 Jun 2010, otw balik umah my hubby dok tersenyum sengeh ja macam ada something happy sesangat or over special dlm ati dia but aku wat tak kisah aje dok layan feling aku sambil dengaq lagu. Tetiba my hubby offer sesuatu kat aku, ya something yg mengejutkan (biaq rahsia dulu ...... baru surprise). Sepanjang perjalanan aku tak byk ckp coz dok memikiaq pesal la dia offer kat aku camtu ...... suspek2 .... harusss control jelita ... biaq ati bergelora .... Setibanya kami kat umah my hubby tak mcm biasa agak lain tingkah laku dia .... msuk bilik tak keluaq2 .... aiiiiii pelikkkk ni .... lg kencang jiwa den ....berdebo2.............

Aku masuk bilik niat nak siasat anything happen kat my hubby ni ...... cuakkkk tuuu ... dia kasi sesuatu kat aku dengan harapan aku terima ........ aku terima tp dengan ati yang agak kecewa. Time ni berlaku sedikit kekeliruan n soal jawab tp ......... still cool ...... biasa laaa , aku kan agak slow ckit bukan lembab yeeeee ........... jeng...jeng...jengggggg...... Connecting People .....~ X6 ~

......... RAk CHinG2 .........

i2lah storynya ........ time dlm kete 2 yang dia offer kat aku ......tipon dia ... N97 .... 2 yg pelik bin ajaibnya coz dia kasih sesangat ngan tipon 2 tp siap blh offer lg saje nak wat lawak. Rak ching2 jugak wat hubby aku ......

6 comments:

  1. wah3x...tepon baru nampak..sakan kakak2 ku sekarang..sume tepon canggih2 belaka.. bila nak bleh beli tepon canggih gak ni?? huhuhuh

    ReplyDelete
  2. geti k guna hp tuuuu???

    ReplyDelete
  3. Mesti ari ni dia ciwi ngan tepon baru tuh..heheheh

    ReplyDelete
  4. camna nak ciwi tipon dah takder

    ReplyDelete
  5. teponkan dah kuar bengkel..kui..kui..kui hebat tu!!!!

    ReplyDelete
  6. mama pakai tepon cap ayam je..huhu

    ReplyDelete

Hai...komen dgn ati yg ikhlas yeeee